Új és kifinomult családi Audi Q7

Megnövekedett szint: az új Audi Q7

  • Energikusabb: új dizájn, megkülönböztető SUV jellemzők és presztízs tényező
  • Dinamikusabb: aktív stabilizátorok, pneumatikus felfüggesztés és kormánykerék
  • Több modern: érintésvezérlő koncepció, HD Matrix lézer reflektorok és 48 voltos enyhe hibrid

Ingolstadt, 2017. június 26. –Audi korszerűsítette a Q7 modellt – mind a tervezés, mind a mérnöki tervezés. A nagyméretű SUV-nak új Q családot kapott, és a nagy tér mellett a nagy dinamikával és kiváló kényelemmel is lenyűgöz. Az enyhe hibrid technológia, a digitális vezérlési koncepció és az opcionális HD Matrix LED fényszórók csak néhányat jelentenek a legfontosabb elemek közül. Az új Audi Q7 szeptember közepén indul Európában.

Erős megjelenés: külső kialakítás
Az Audi Q7 tipikus SUV-szolgáltatásokat kínál a legújabb márkaépítészeti jellemzőkkel. Nagy, egyrészes, egykeretes, nyolcszögletű hűtőrács, amely hat függőleges lécből áll. Ez még erőteljesebbé teszi az elülső részt. A lökhárító légbevezető oldali nyílásai is kifejezettebbek, valamint a testküszöbök, amelyek kiemelik a nagy terepjáró magas távolságát és így a terepjáró képességeit. Az opcionális HD Matrix LED spotlámpák és a lézer magas gerendák, a kontúr és a fénygrafika kiemeli a magasabb osztályú modell szélességét. A hátsó panel hátsó panelén lévő, megkülönböztető krómszalag vizuális kapcsolatot teremt az alacsony hátsó csoportok és a műszakilag lenyűgöző grafikák között, kiemelve a vízszintes elrendezést. A tervezők tiszta, lapos felületeket használtak, amelyek a hátsó ajtó ajtaján átnyúlnak. Az opcionális S vonal külső kialakításával az Audi Q7 különösen lenyűgöző. A készlet tartalmaz egy vízszintes spoileret az első lökhárítóban, egy sport alakú hátsó lökhárító pajzsot, testszínű műanyag elemeket és 19 hüvelykes kerekeket.

Sportos az úton, erős off-road: alváz

Az Audi jelentősen javította a Q7 dinamikus tulajdonságait. Kérésre a gyártó az elektromechanikus aktív stabilizátorokat nagy SUV-ba szereli. A közvetlen vezetés csökkenti a testmozgásokat egyenetlen felületeken. A sportvezetés során jelentősen csökkentik a karosszéria hajlítását. Az összes kerék kormányzás opcionális funkció. A lassú vezetésnél a hátsó kerekek akár 5 fokot is elfordítanak az első kerekek ellen, ami növeli az agilitást. Az autópályán gyors menet közben a hátsó kerekek ugyanolyan irányba fordulnak, mint az első kerekek, hogy növeljék a dinamikus stabilitást.

A két csúcstechnológiai rendszer kombinációja az Audi Q7 ügyes, mozgékony és precíz manőverezhetővé teszi a városi forgalomban és a tekercselésben. A gyorsforgalmi utakon egy nagy SUV-t nagy kényelem jellemzi – különösen az adaptív pneumatikus felfüggesztéssel kombinálva, amely lehetővé teszi, hogy szükség szerint megváltoztassa a talajszűrést. A pneumatikus felfüggesztés és a quattro összkerékhajtás révén az Audi Q7 kiválóan élesíthető a terepjáró vezetésére. Az Audi meghajtó kiválasztási vezetési dinamikájával hét profilt használva a meghajtó speciális offroad módot is beállíthat. A Q7 minden hétüléses változatánál a pneumatikus felfüggesztés alapfelszereltség. Az S line Exterior sportcsomaggal az Audi keményebb hangolt adaptív légrugós alvázra szerelhető, amely a 15 mm-es szabványos légrugós alvázhoz képest csökkentett szabadmagasságú.

Enyhe hibrid technológia: meghajtó

Az Audi Q7 minden motorja szabványos kombinációban van egy 8-fokozatú tiptronic automata sebességváltóval és egy állandó quattro keréktárcsával. Kezdetben két TDI motor lesz elérhető. Röviddel az értékesítés kezdete után szeptemberben a TFSI benzinmotor követ, majd a plug-in hibrid követi. Az enyhe-hibrid soros technológia szintén hozzájárul a motor nagy hatékonyságához. A valóságban 100 kilométerenként akár 0,7 literes megtakarítást is eredményez. A fő elem az RSG indítógenerátor, amelyet a motorhoz egy barázdált öv köti össze, amely a kompakt lítium-ion akkumulátort a jármű 48 voltos hálózati tápellátásával táplálja. Lassításkor az RSG akár 8 kW teljesítményt is képes helyreállítani. Ha a vezető a 55-től 160 km / h-ig terjedő sebességtartományban felszabadítja a gázpedált, az Audi Q7 a motor kikapcsolt állapotában 40 másodpercig visszahelyezi a sebességváltótól vagy a mozgást (“vitorla”). Amikor ismét megnyomja a gázpedált, az RSG újraindítja a motort – gyorsabb és lágyabb, mint a hagyományos trigger. A start-stop üzemmód 22 km / h alatti sebességgel indul.

Luxus doboz: belső

audi q7 interiér
www.audi-mediacenter.com

Az Audi Q7 öt vagy hét ülőhellyel kombinálja a nagy presztízset és a nagyszerű funkcionalitást. A tervezés megváltoztatásával egy nagy SUV hossza 11 milliméterrel 5,063 milliméterre emelkedett. A külső visszapillantó tükrök nélkül a testszélesség 1,970 mm, a jármű magassága 1741 mm-es tetőantennával. A fülke hossza, az ülések fölötti ülések magassága és az Audi Q7 elülső és hátsó könyökének belső szélessége meghaladja a közvetlen versenytársait. Számos tárolórekesz, egy új műszerfal-rekesz és egy nagy tárolórekesz növeli annak hasznosságát. A háttámla helyzetétől függően az ötüléses csomagtér 865 és 2,050 literes hasznos kapacitással rendelkezik – a hátsó háttámlák összecsukása során sík padlóval. A csomagtér ajtaja egy sor elektromos vezérléssel rendelkezik, opcionálisan érintésmentes is, a láb lökhárítása alatt. Kérésre az Audi a hátsó üléseket, valamint a második sorban három különálló, hosszirányban csúsztatható ülést, állítható háttámla dőlést és két elektromosan összecsukható ülést biztosít a harmadik sorban.

A kopkit-architektúra tökéletesen illeszkedik az új digitális vezérlési koncepcióhoz, két érintőképernyő használatával. A kijelzőn lévő ikon megnyomásakor az érintés-válasz funkció haptikus és akusztikus visszacsatolást biztosít. A kikapcsolt állapotban a felső érintőképernyő szinte egybeesik a nagy fekete műszerfal dekoratív burkolatával. Minden elem logikailag el van helyezve egymástól, egy keskeny szellőzőrács sávból egy széles konzolra a középső alagútban.

A sötét, opcionális hangulatvilágítás megvilágítja a belső kontúrokat. Kérésre az Audi különféle kényelmi funkciókat szerel a Q7-ben, mint például a négyzónás automata légkondicionáló, az ajtó szervo-vezérlés, a Bang & Olufsen fejlett hangrendszer, 3D (3D) térhangzással vagy Air Quality csomag ízesítéssel és ionizálóval. Az opcionális ülések sora az ergonómikus első ülések sokoldalú, állítható profillal és az S plus sportüléssel, mindkettő igény szerint légkondicionálóval és masszázs funkcióval.

Átfogóan digitálisan csatlakoztatva: Audi csatlakozási és támogatási rendszerek

A csúcsminőségű digitális csatlakozást az MMI infotainment plus navigációs rendszer biztosítja. Tartalmazza a mobil adatcsatlakozást az LTE Advanced, a WLAN hotspothoz, a természetes beszédhangvezérléshez és az Audi connect kiterjedt online csatlakozási portfóliójához. Ezek a szolgáltatások az online forgalmi információktól a navigációig terjednek a Google Föld képei és a hibrid rádió között. Az új funkció az Amazon Alexa hangsegédje, amely integrálva van az MMI vezérlőrendszerébe. Emellett egy új funkció, amelyet fokozatosan bevezetnek majd a kiválasztott európai városokban, az autó-X kommunikáción alapuló közlekedési fény információ. A városi infrastruktúrával való digitális összeköttetésnek köszönhetően a jármű a központi forgalomirányító számítógépről kap információt a szerverről, hogy a vezető megfelelően beállítsa a menetsebességet a legközelebbi zöld fázisra. Amikor a jármű piros, a teljesen digitális Audi virtuális pilótafülke – és az opcionális fejjel-kijelző – megjeleníti az egyéni ajánlott sebességet és a következő zöld fázis hátralévő idejét. Ezzel a rendszer hozzájárul a városi forgalom előrejelzéséhez, hatékony vezetéséhez és a forgalom növeléséhez.

A járművezető enyhíti – különösen a hosszú túrákkal – egy adaptív vezetési asszisztenst, amely egyesíti az adaptív sebességtartó automatika, a forgalmi dugó asszisztens és a sávtartó asszisztens jellemzőit. Az Audi Q7 TDI hatékony vezetési asszisztenseivel együtt gyorsan előre látja és lelassítja. Egy új funkció a Sürgősségi asszisztens. Ha a járművezető az egészségügyi meghibásodás következtében semmilyen tevékenységet nem mutat, a támogatási rendszer automatikusan leállítja a járművet és segítséget kér. Ez a funkció mind a segített vezetés, mind a kézi vezetés során aktív.

Tomáš Novák

A nevem Tomáš Novák, autórajongó, autószerelő és az AutoBlink.hu autós magazin üzemeltetője vagyok.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *